Leave a comment

Pix, nu stylus

SAMSUNG DIGITAL CAMERANu știu cum funcționați voi în general, dar eu am realizat (epifanie, de-a dreptul) că eu funcționez foarte greu fără agendă și pix/creion. Încojurată de gadgeturi super-funcționale, cu bateriile încărcate, ajung la birou și îmi deschid agenda. Nu doar atât, ci chiar o umplu cu tot felul de informații foarte importante cu mine, organizate în stilul „haos-complet” (e trending acum în Milano). Ah, bine-nțeles că știu cam unde e orice mâzgăleală în agenda aia, și o găsesc relativ repede, timp în care, dacă se uită cineva la mine, par ca o nebună de circ corporatist jonglând cu post-its, doodleuri, foi care zboară, câte-un rând făcut cu galben fosforescent, pășind grațios prin litere scrise la repezeală.

De vreo 2 ani încoace, am rămas fidelă Moleskine ca suport al porcăriilor care-mi trec mie prin minte în fiecare zi, e un fel de love-mark asumat cu mult drag. Îmi plac paginile, îmi plac edițiile limitate (Micul Prinț, yes yes!), îmi place coperta, și, de fapt, de ce încerc să explic? E un love-mark, lăsați-mă-n pace! E foarte important, din punctul meu de vedere, ca o pagină dintr-o agendă zilnică să nu fie încărcată, să aibă ziua și luna și niște linii. Mă enervează agendele cu zeci de casete și casetuțe care-mi ocupă doar locul aiurea.

Spun pix, nu stylus, pentru că mie, cel puțin, mi-e mai ușor să-mi pun ideile în ordine pe hârtie, ca după aia să trec la pixeli, taste și/sau touchscreen-uri. Poate că-s oldschool cu asta, dar mi se pare că-s mai eficientă dacă totul are o organizare pe niște foi înainte de getting down to business. Într-adevăr, mi-am luat o aplicație pentru organizarea listei de cumpărături pentru Android, dar bifarea lor nu a fost nici pe departe la fel de amuzantă ca aia de pe o hârtie.

Paper is not dead! Da, acum mi-am adus aminte de reclama asta, care oricât de in my face a fost cu punchline-ul, mi s-a părut chiar reușită, luând în considerare contextul actual (I’ve got an app for that) și produsul pentru care se face reclamă. Am deraiat un pic.

Deci, pix. Pixuri, ok. Și foi. Și creion. Și highlighters. Și scheme. Și asteriscuri. Și post-its. Și Moleskine.

(Imagine de-aici)

Leave a Reply

