Leave a comment

How does it feel?

24200678-24200680-large Mie-mi place Bob Dylan. Ba chiar îmi place destul de mult! De la urlat în mașină singură și până la ascultat la pick-up acasă sau la chefuri restrânse și super-elitiste, Bob Dylan mi-a acompaniat niște momente destul de faine.

Și ieri am văzut o treabă foarte faină cu un clip nou pe care Bob Dylan l-a „scos” pentru Like a Rolling Stone, una din piesele alea pe care urli, imaginându-ți mecla ăluia care te-a decepționat acum o grămadă de timp și care a ajuns un burtos libidinos care curăță raionul de jucării din Penny… „How does it feeeeeeel, to be on your oooownnnnn, with no direction hooomeeee, like a complete unknowwwwwn”!

Clipul e și în articolul de pe Mashable și pe site-ul oficial, și e un clip interactiv, în care tu ai controlul asupra canalelor TV. Ghici ce piesa cântă toată lumea!

Dar știi momentele alea în care gătești (și eu le știu… în principiu) și fredonezi disperat o melodie în timp ce tai roșiile pentru salată? Exact așa e cooking channel unde o tanti care nu pare tare fericită cântă Bob Dylan și bucătărisește de zor p-acolo un desert decadent (da, așa-i zice!).

Mă, nu știu de voi, dar mie mi-a plăcut ideea. Mi se pare foarte mișto să poți să vezi ce clip vrei tu (sunt și gagici, pentru amatori) și să auzi aceeași piesă în fiecare. Ca bucuria aia când îți auzi piesa preferată la radio. Și mai ai controlul, în principiu.

Vă las, deci, cu Like a Rolling Stone în minte. Eu știu ce o să tot fredonez în seara asta … How does it feeeeeellllll, tanannaaanaaaaaa

(Foto via)

Leave a Reply

