6 Comments

Nescafe + 9gag = BOOM!

Update: Matei  mi-a atras atenţia că, de fapt, 9gag-erii au greşit! Cu părere de rău zic. S-au alarmat toţi nain ghegării degeaba, pentru că de fapt, fratele lui Janos fusese eliminat la proba juriului, el având de fapt nevoie doar de 20 de like-uri ca să treacă la proba următoare, din care a fost descalificat, dar nu din motive de numere. 

Postul de pe 9gag care explica povestea a fost scos de Chuck Norris, dar există povestea în engleză aici, traducerea unui interviu cu Janos Szolnok, autorul postului iniţial de pe 9gag şi cel care a cauzat “revolta”. Ce-mi pare rău este că s-a făcut atâta tam tam pentru o situaţie care era oricum pierdută aproape din start. Ce-mi pare bine e că s-a văzut foarte clar modul în care o reţea de o asemenea dimensiune poate să facă atât de mult damage. Oricum, PR-ul Nescafe a făcut o treabă bună şi rapiduţă. 

Mulţumesc, Matei, de atragerea atenţiei. Mea culpa🙂

Pentru cei care nu știau încă lucrul ăsta despre mine, mie-mi place 9gag. De dinainte să fie cool, bine-nțeles. E unul din site-urile mele de relaxare, de-un râs, o glumă, un  mișto.

În ultima vreme au tot apărut, pe lângă posturile amuzante, și apeluri disperate de a ajunge la Hot page, „Like this so I can get a BJ”, etc. Un presupus asemenea post a fost ăsta, în care un tip din Ungaria le cerea utilizatorilor 9gag să dea un Like pentru fratele lui mai mic aici, astfel încât să câștige 5000$. Apelului său i-au răspuns peste 45000 de oameni, filmulețul având aproximativ 47000 de Like-uri. Și Nescafe l-a descalificat!

Proastă mișcare, Nescafe, tare proastă! Oamenii de pe 9gag, din câte am observat eu, au un simț ciudat al unității, ca într-un fel de Fight Club. Știți ce au făcut utilizatorii de 9gag de peste tot când au aflat? SPAM! Pe pagina de Facebook Nescafe România și Nescafe Ungaria (cel puțin acolo m-am uitat eu). Pe pagina din Ungaria apar doar in comentarii, dar sunt mii! 9gag army, se pare, trained by Chuck Norris, a reacționat puternic de tot la descalificarea unui camarad.

Helping Little Derp win. Scumbag Nescafe. Astea sunt câteva din cuvintele care-mi tot fug prin fața citind comentariile.

N-ar fi zis Nescafe că un site auto-proclamat „Just for fun” ar putea să aibă un asemenea impact, nu? Think again!

Citiți mai multe și aici, pe pagina 9gag Army🙂

Poza, fcors, de pe 9gag

6 comments on “Nescafe + 9gag = BOOM!

  1. I claim this site in the name of the 9gag army!Brace yourself,the army is coming!

  2. Of, si eu sunt 9gagger, dar ma intristez cand vad oameni vorbind fara sa se documenteze din mai multe surse. E pacat. Conditia concursului era sa ai minim 20 de like-uri, apoi inscrierea ta ajungea la un juriu. Baiatul ala care a postat gag-ul de sustinere n-a mentionat asta nicaieri for the obvious reasons.🙂

    E pacat sa nu dai un update articolului. Uite:

    http://www.mateus.ro/2011/12/9gag-si-nescafe/

    si gag-ul care explica povestea: http://9gag.com/gag/1152532

  3. S-a facut spam si pe canalul lor oficial de pe youtube( dislike la toate videoclipurile si comment-uri)

  4. De fapt, cei de la Nescafe au schimbat regulamentul dupa ce l-au descalificat pe Janos pentru cele peste 47000 de like-uri.
    Astazi s-a ajuns la o intelegere cu cei de la Nescafe Ungaria, aceasta constand intr-o dontie de 5000$ catre scoala in care invata fratele mic si cu dizabilitati al lui Janos si tratament special pentru acesta (nu am fost informat in ce consta tratamentul special, dar banuiesc ca este vorba de cateva cadouri fie un ajutor pentru dizabilitatile sale).
    Am fost de fata cand a inceput totul si am participat la actiune, si sincer am ramas placut surprins cand am vazut ca inca se mai pot uni oamenii pentru o cauza nobila, indiferent de nationalitate si varsta.
    post-ul de pe pagina 9gag army in care se anunta intelegerea: http://www.facebook.com/pages/The-9GAG-Army/112815212169038

    Greetings from a fellow 9gagger

  5. @anon alte surse the informare in afara de pagina de Facebook lansata de fratele baiatului avem si noi? Nu ma intelege gresit, 9gagger sunt si eu, ma bucur ca s-au unit si au facut valva, dar cauza si contextul nu mi s-au parut potrivite.

    @alexandra Danke schon de mention si de faptul ca ai stat sa citesti tot. E plin internetul de hateri, mi se pare pacat sa nu urasti un lucru fara sa stii despre ce e vorba.🙂

  6. E bine intr-un fel ca s-au miscat oamenii la povestea baiatului, dar deja se poate ajunge la manipulare a maselor..E de grav ca 9gag-ul poate ajunge asta.

Leave a Reply

