5 Comments

Pre-festiv

Vine ziua mea🙂 Încă mai am câteva zile de 2j de ani până trec la „și”-uri, dar se pare că am suflat în lumânări înainte.

Să vă zic de ce sunt atât de încântată! Eu n-am mai avut tort de ziua mea de pe la optșpe ani, că nu a fost cazul. Anul ăsta am decis că n-o să fac tam tam pe ziua mea și mă resemnasem cu ideea că tortul mă sare și de data asta, eventual îmi luam o brioșă aniversară🙂

Daaar! Scăpată de ziua Z cu 2 examene, am hotărât să-mi pun niște Jager în energizant și să n-o fac singură, ci cu aproape o mână de oameni, la un joc de cărți apărut în plan fără notificări prealabile. Zis și făcut. Iau eu de băut, le zic oamenilor „Asta-i pentru că nu fac nimic de ziua mea și there you have it! Nu vă stresați cu tot felul de căutări de cadouri că nu vreau să vă cauzez gânduri în plus.” Și mergeau lucrurile bine! După lipsa mea de o oră nu m-așteptam să găsesc mai mult decât eram pregătită să găsesc – cina pe masă🙂.

Dar la un moment dat, după un joc și-un pic de canastă proaspăt învățată și o scurtă excursie în altă cameră, am ieșit din lumină spre-ntuneric cu gândul „Ăștia vor să mă sperie?”. M-au speriat! Pe masă licăreau două luminițe deasupra unui 2 și-a unui 1, în vârful unui tort de cioco (bun de tot, aș putea preciza), în jurul căruia 3 oameni dragi începeau să-mi cânte La mulți ani, cu 4 nopți și 1 oră mai repede. Reacția mea aș vrea să v-o povestesc, dar eram mult prea șocată, cu mâinile pe față și cu un zâmbet cât casa!

Așa că, Lolo, Zev și Kis, vă mulțumesc tare! M-ați făcut fericită de numa’ numa’. A fost cea mai frumoasă pre-sărbătorire a zilei mele evăr!

P.S. Mi-am pus vreo 3 dorințe!🙂

 

5 comments on “Pre-festiv

  1. un pre-La multi ani!😀 ;))!

  2. La multi ani! (post-festiv…:D)
    Sa ai o viata plina de soare si o sanatate de fier!

Leave a Reply

