3 Comments

New friend request!

Campaniile din social media sunt super creative. Sau na, majoritatea din ele🙂

Am văzut pe Twitter la Marius Rusu un link către o campanie menţionată pe Webcultura, desfăşurată pe Facebook de un producător de prezervative. Ideea e asta (filmuleţul e scurt)

Creeps you out? Acuma, eu nu ştiu cum sunteţi voi în materie de bebeluşi plângăcioşi, dar să primesc eu o nebunie de genul ăsta…. panică e puţin spus!

Apropo de veşti dubioase şi moduri ciudate de a le afla, am văzut la Vlad Georgescu  pe Facebook o altă modalitate de a-ţi anunţa prietenul că va fi tătic:

Hahaha, cred că dacă eram prietenul gagicii îi dădeam unfriend urgent! Adică pe bune? A ajuns Facebook să fie canalul prin care să dai astfel de veşti?

It is sick!

3 comments on “New friend request!

  1. Mie mi se pare geniala reclama :))

  2. Hai că mi-am luat doza de râs pentru dimineaţa asta.

  3. Iar prietenul ei sa fi pus la cateva secunde dupa vestea mirifica un status gen “In a relationship with Citroen C4” [for example] si sa ii fi zis : – This is my baby,not that one :))

Leave a Reply

