11 Comments

Comentezi???

V-aduceți aminte reclamele alea cu porcușorul albastru și agresiv (nu găsesc nicăieri) care urla COMENTEZI??? Mie-mi plăcea reclama aia, era simpatic foc animălețul deși încerca să mă sperie. (Porcușorul avatar, nu l-am văzut așa până acum.)

Dar am citit săptămâna asta un post pe blogul lui Cabral despre cititorii de bloguri care nu comentează nimic, care observă din umbră. Articolul e scris tare mișto și îi invită la comentarii pe cei care râd din spatele pixelilor sau vociferează… în gând.

Acuma, drept să spun, nici eu nu prea comentez. Citesc bloguri de câțiva ani și prin 2006 am mai avut o tentativă de a scrie siropoșenii pe-un blogspot, dar niciodată nu am fost extrem de activă, consecventă sau comentatoare. Deși de multe ori voiam să fac asta. Mi se întâmplă și pe Twitter – scriu un post și-apoi îl șterg pentru că… meh! Nici măcar un motiv bun nu am. Și nu e ca și cum nu aș avea o opinie. În offline comentez mai mult decât ar trebui, chiar! Dar când m-apuc să-mi dau cu părerea și o văd acolo și-o citesc de țâșpe ori, parcă nu mai face sens. E ca și atunci când zici un cuvânt de 30 de ori consecutiv – a 31-a oară o să ți se pară klingoniană.

Tu cât comentezi pe blogurile pe care le citești? Sau ești ca mine și nici la postul ăsta n-o să scrii nimic?🙂

 

11 comments on “Comentezi???

  1. Na, că am comentat😀

  2. Chestia cu commenturile pe blog e relativa , daca postu in sine iti spune ceva concret si concis de obicei incerci sa nu te bagi peste om cu comentarii,in schimb daca instigi la un debate,sau faci un apel la cititor , cum defapt si postu de mai sus e ,atunci o sa primesti comentarii😀 .That’s just my 2 cents.

    • Poți să te bagi peste om exprimându-ți opinia asupra celor dezbătute sau tratate de el. Chiar daca postul în sine nu ”instigă la debate”. În general, oamenii au o opinie asupra chestiilor tratate, fie ea în concordanță cu cea exprimată de blogger sau nu. Și atunci, ideea e să o exprimi. Fie ea și un râs🙂

  3. Porcusorul isteric albastru facea reclama la Pateul “Antrefrig”
    (poate asa epare de pe undeva… :D)

  4. cu pla, domnisoara.
    citesc multe bloguri dar comentez rar, in urma unei intrebari directe din articol, ori cind cred eu ca parerea mea conteaza (destul de rar..😀; de ex. il citesc de un an pe Cabral dar nu cred c-am depasit 3 comentarii). stiu, comentariile “e” importante pentru autor, ca sa vada in ce masura are dreptate/e citit/ ori si-a atins scopul, dar…

    • Și eu comentez în general foarte rar, dar încerc să mă dezvăț de obiceiul ăsta. Mai ales acum, de când mi-am făcut blog, și-mi dau seama cât de important e feedback-ul. Oricum, mă dezvăț cât se poate de greu.

  5. cind “rid din spatele pixelilor” ce sa scriu? platitudini gen “tineo (legat, sic!) tot asa”? nu mere cu din astea… eventual un like (dac-are buton de like ca “jurnalul roz de cazarma”) si intotdeauna citesc toate comentariile – aici se mai poate incinge un schimb de replici (ca si acum ,nu? :D)

    • E și asta adevărat – sunt seci replicile alea. Dar ceva, orice acolo, cred că are importanță pentru omul care scrie. Și like-ul ăla e suficient, e o formă de a-i da înapoi măcar un pic. Sunt convinsă că are importanță pentru aproape oricine.

  6. Vezi tu, domnisoara, tu nu ai “like”…adica un like “free / facebook, ca aici : http://www.simonatache.ro/2011/12/19/referat-despre-pufuleti/
    Like-ul asta al tau e wordpress, si eu daca nu am cont nu pot da like…
    Imi place ca ai Share on Facebook!🙂

Leave a Reply

