2 Comments

Noaptea devoratorilor de publicitate 2011

Noaptea trecutăa fost Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2011 în Timișoara, la sala Capitol.

Nu îmi aduc aminte exact cronologia evenimentelor, dar știu că începe clar cu „Am ajuns acolooo, m-am întâlnit cu Gabriel de la vinsieu, care mi-a dat invitațiile pe care le-am câștigat (daaaaa), am băut rapid o cafea, am fumat o țigară-n frig și mi-am luat cuminte locul.

Mi-a plăcut să văd că publicul (care a umplut sala!) a reacționat la reclame. De la aplauze la râsete la emoții. Din ce am observat, s-a mers foarte mult pe umor și umor negru. Încă de la început am râs la o reclamă pentru o bandă adezivă

Și de-atunci am tot râs, cu mici pauze. Speaking of which, complicate pauzele! Pe lângă faptul că am făcut marea greșeală să încerc s-ajung la baie chiar la începutul primei pauze, mergând anevoios împotriva curentului, a trebuit să mă lupt și cu oamenii ce stăteau la cozile pentru sucuri, ape, popcorn, etc. Noroc că la automatul de cafea nu era atât de aglomerat. Ah da, am avut parte și de Terapie în pauze.

În prima pauză s-au dat și premii, șaorme și kituri de prim ajutor (de la Clinica de Bere), dar am pierdut momentul că eram ocupată stând la coadă la baie🙂.

Printre reclamele care mi-au stârnit reacții pozitive sunt astea:

Genială fața ursului Panda. Nu o să mă mai uit la ăștia la fel niciodată🙂

Au fost mai multe din seria asta, au stârnit multe multe râsete🙂

Reclama pentru Anim’est, tare simpatică mi s-a părut

Earth Day Greenpeace

Asta e una din cele care m-au emoționat cel mai tare. Și azi când am văzut-o mi s-a facut pielea găină.

Ah, spoturile japoneze pentru Microsoft Office. NU! Refuz să dau link, refuz vehement! M-au enervat Shinichiro Mukai și soneria telefonului lui îngrozitor. O altă serie destul de lungă a fost pentru torturile Isabelle – cum sunt cerute în căsătorie femeile fiecărei zodii. Dacă aveți răbdare…

Pe mine mă plictisise deja până au ajuns la zodia mea. Era și în ultimul calup de publicitate și deja oboseala începuse să-și spună cuvântul.

All in all, mă bucur tare că am ajuns – în sfârșit – la NDP, a meritat toată cofeina pe care mi-am băgat-o în sistem🙂

Articole despre aseară găsiți și la Oana Barbu, Nebuloasa, Adeline și Alexandra.

2 comments on “Noaptea devoratorilor de publicitate 2011

  1. Cofeina,bat-o vina: de aceea erai pe valul “shiny happy people”; all in all,observ ca ti-a placut evenimentul. Sa ne revedem cu bine si in 2012 cu o portie dubla de distractie si tripla de premii😉

  2. […] informații despre eveniment la Oana (care a făcut niște live blogging), Adelina, Nebuloasa, Alexandra și Bloo. Acestea fiind zise, să înceapă pauza […]

Leave a Reply

