1 Comment

Leapşa! Tu eşti!

Am primit o leapşă rapidă şi în mare grabă de la Larisa, care mă întreabă care-i cel mai urât mod de a reacţiona la comentarii negative.

Eu ziiic că e nasol tare dacă te apuci să îl cerţi grav de tot pe comentator că a îndrăznit! Îl înjuri şi tu un pic şi apoi eşti “jmecher cu 2 de jm” (am auzit-o şi p-asta) că l-ai făcut pe fraier.

Mai e opţiunea de a şterge. Dacă e un comentariu negativ pertinent şi argumentat şi nu vrei tu să pici aiurea, te-apuci şi ştergi tot ce prinzi să nu cumva să apară o urmă că ai fost corectat. Eşti şi mai tare dacă editezi tot articolul şi bagi opinia omului ca fiind a ta :))

Şi leapşa merge mai departe cătreeee dragele mele CeRePiste🙂

LoloAlisa, Cătă, Laura şi Cristina

One comment on “Leapşa! Tu eşti!

  1. Sau iti faci un cont alternativ,pui un reply si mai negativ la adresa comentatorului si apoi il lasi pe acel comentator sa se lupte cu alter contul tau :))

Leave a Reply

