Leave a comment

Farmville de România :)

Hai, că sunt convinsă că o grămadă de utilizatori de Facebook au fermă și sunt mici agricultori de pixeli. Adică aud (sau auzeam, că a mai trecut moda un pic) dintr-o grămadă de părți chestii de genul „Uai, trebuie să intru pe facebook să văd ce se mai întâmplă pe la fermă.”; „Oare câtă recoltă am azi?” și alte first world problems din aceeași categorie.

Una din colegele mele de apartament suferea cel mai tare când ne sabota router-ul pentru că nu putea să aibă grijă de animălețe sau de ce avea ea grijă pe acolo:). Avea o sumedenie de conturi pe Facebook doar ca să poată să-și doneze capre și măgari (habar nu am ce se putea dărui în lumea aia)🙂

Eu nu m-am jucat pentru că nu am răbdare să îmi intind un joc pe atâta vreme, cere implicare adevărată ferma și eu nu pot nicicum să i-o ofer. Mi-era frică să nu ajung dependentă și de asta, am eu destule dependențe deja.

Dar de pe la sfârșitul lui octombrie a apărut o aplicație de Facebook făcută în și pentru România – Orașul Minier. Aplicația este făcută de Roșia Montană Gold Corporation și este integrat în campania arhicunoscută din jurul subiectului Roșia Montană. Citeam pe refresh despre joculeț, mai exact despre faptul că nu este gândit simplist, ci este în concordanță cu mesajul RMGC – de la resursele și bunăstarea orașului până la costuri.

Acuma… eu nici pe ăsta nu l-am încercat încă și am aceleași reticențe pe care le-am avut și în timpul febrei Farmville. Dar parcă totuși…

Îmi pare interesantă abordarea asta a unui topic intens disputat și întors pe o grămadă de părți. Sunt curioasă dacă într-adevăr joculețul ăsta o să aducă, pe lângă Like-uri la Proiectul Roșia Montana, o schimbare, cât de mică.

Foto de aici

Leave a Reply

