Leave a comment

Rememorând Refinanțarea

În vară, mai exact între 6 iunie și 4 iulie, s-a desfășurat campania BCR #Refinanțare, inițiată de Revista Biz și Blogal Initiative. Campania a fost concepută ca un concurs pentru bloggerii începători, și anume provocarea de a răspunde la întrebarea „Pentru 1500 de euro, tu cum ai vedea o campanie pentru produsul de refinantare de la BCR?” Premiile au fost motivante – premiul I 1500 de euro, premiul II – 2 iPad de 16 GB, premiul III – 8 smartphone-uri HTC. Cool stuff, huh?

Și de aici a început toată nebunia. Twitter, Facebook, bloguri, toate erau marcate de #refinantare. S-a folosit cuvântul ăsta într-o lună cât nu s-a folosit în toată istoria limbii. Fiind foarte importantă creativitatea, s-au dat oamenii peste cap să le facă pe toate – s-a trecut de la simpla și banala atingere a tastelor, la a duce totul în multimedia. Din favoriții enumerați de Manafu, m-am lăsat impresionată de și 

Creativi oamenii, s-au implicat intens.

De ce a contat? Păi, în primul rând, a implicat bloggeri mici, care de regulă nu au parte de asta. Și… cel mai important… a avut niște rezultate foarte bune🙂 Să vedem, zic.

* În primele 2 săptămâni erau deja înscriși 107 bloggeri și erau scrise 180 de articole, în total vreo 500000 de afișări pe zi. (sursa)

* Pe Twitter, tot în primele 2 săptămâni, au fost 1854 de mesaje pe hashtag-ul #refinantare, care s-a menținut în top 5 hashtaguri din România aproape în fiecarezi de desfășurare a campaniei

* BCR a fost cea mai mediatizată bancă în mediul online în perioada mai iunie, cu 31% dintre mențiuni. (sursa)

* 277 de postări înscrise în concurs, 9 filme, 2 jocuri, 1 serial de benzi desenate, 1 fan page pe Facebook, powered by fans.

* 360 de mențiuni pe Facebook ale expresiei „Refinantare BCR”

* Widget-ul campaniei a fost prezent pe 153 de bloguri și site-uri, care au avut un total de 2.093.117 afișări (sursa)

* 97% din menționările online au fost pe Twitter

* Vizibilitatea BCR pe bloguri a crescut cu 150%

Deci campania a avut succes! Rețeta? Nu pot să-mi dau atâta cu părerea. O fi concursul, or fi oamenii implicați, or fi premiile?

Oricum, sperăm ca toate campaniile online să aibă succesul refinanțării BCR🙂. Comision 0😉

Ah, și uitasem! Lista căștigătorilor e aici.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: