Leave a comment

Rawr, Facebook, rawr!

Scriam acum puțin timp despre câte știe Facebook despre tine. E clar, știe prea multe uneori. Mă sperii uneori când mi se spune „Da,da, am citit pe Facebook”, uitând complet că de bună voie și nesilită de nimeni postez chestii. Mă rog, mai sunt și alea not so willingly posted, dar nu intru în toate tag-urile acum. Însă acum a reușit Facebook să mă sperie și mă amuze în același timp.

Voi vă uitați la reclamele alea de pe dreapta? Eu mă uit, în special la 5 dimineața când încă nu se întâmplă chestii tare importante… Și în general văd papuci care nu îmi tare atrag atenția. Mi-ar plăcea să îmi afișeze reclame pentru branduri cărora le-am dat Like, mi-ar ușura viața din ceva puncte de vedere.

În această dimineață, însă, Facebook mă îndeamnă la altceva…

Pe bune? Pe bune??

Adică, dragul meu Facebook, o să zic PAS la cuponul minunat pentru superfastredirectwowomgwtf.net, deși mi se rupe sufletul să nu profit de înscrierea gratuită și ușoară pentru șansa de a achiziționa această superbă pereche de … botine/sandale/peep-toe, whatever foarte rawr. Durere în suflet, nu alta.

Cum îmi voi putea continua ziua, nu am nici cea mai mică idee.😦

Îmi mai pun niște cafea să îmi treacă vederea în pete animalistice.

 

Leave a Reply

