Leave a comment

Welcome home :)

Când vin acasă, mama mea se bucură tare🙂 Dar cum niciodată nu-mi ajunge bucuria ei, îmi place să îi fac și surprize. Și-atunci vin mai repede, s-o iau pe nepregătite. Așa am făcut aseară, când am ajuns acasă. A avut cea mai frumoasă reacție din lume.

Cât de supărată eram eu pe drum, bucuria ei a fost cel mai bun medicament pentru mine. Și orele în care stau să povestesc cu ea. Și felul în care mă ascultă și îmi dă cele mai frumoase sfaturi. Și lumânările parfumate pe care le cumpără ca să pot fuma în bucătărie. Și cănile de cafea bună pe care mi le pregătește dimineața. Și cum vine acasă când știe că mă trezesc să îmi aducă micul dejun. Mie nu-mi place micul dejun decât atunci când mi-l aduce ea. Și când citesc lângă ea și vrea mereu să-mi povestească lucrurile ei. Și când o ascult cu cel mai mare drag.

Eu o iubesc tare pe mama mea🙂. Call me a sissy, dar este cea mai mamă și mai prietenă din lume!

Și pentru că aseară am ascultat muzică frumoasă cu mama mea, cea care m-a învățat să ascult muzică frumoasă chiar înainte să pot să înțeleg fiecare cuvânt

Leave a Reply

