Leave a comment

Emotion…omics :)

Mi-am luat, ce-i drept pentru licență, o carte care pare mai mult decât interesantă. Numele ei e Emotionomics și o găsiți pe magazinul online al Editurii Publica aici.

Încă nu am apucat să citesc tare mult din ea, având în vedere că azi a ajuns (Ah, cât de frumos e să deschizi un pachet cu o carte nouă😀 ), dar tratează un subiect destul de puțin abordat până nu demult, rolul emoțiilor în decizia de cumpărare. Acum, mie mi s-a spus de mult prea multe ori „Alexandra, nu poți să măsori emoțiile! E imposibil! De cele mai multe ori nici nu le vezi!” Asta așa e. Dar nu vreau să le măsor. Vreau doar să le subliniez importanța. Le măsoară alții. Adică, e demonstrat faptul că au un rol enorm de mare. Spre exemplu, zice cartea asta:

„Un studiu apărut în Journal of Advertising Research, care a implicat 23000 de consumatori din SUA, 13 categorii de bunuri și 240 de mesaje publicitare a ajuns la concluzia că emoțiile sunt de două ori mai importante decât datele în procesul de luare a deciziei.”

Cum să nu fiu interesată?🙂

Ah da.. Și azi… jazz.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: