Leave a comment

(Pre)Sesiune

Sunt studenta, e evident sa existe un post in care ma plang de cat de greu e in sesiune, cat ma chinuie pe mine sa stau noptile sa invat si sa beau cafea de 5 ori mai multa decat (oricum) beau in mod normal. Nu asta e ideea.

Ce ma scoate pe mine din sarite mult mai mult decat sesiunea e presesiunea. Ma omoara. Toata lumea are pretentii de predari, prezente de recuperat, proiecte, referate pre-examene. Si, in plus, trebuie sa ma si trezesc dimineata sa merg la scoala.

Urasc dimineata! Mi-ar placea sa fiu o persoana matinala, dar nu sunt. As dori sa pot sa ma trezesc la 7, sa imi beau cafeaua pe tihna, sa citesc ultimele headline-uri, sa pot sa ma spal pe dinti fara sa ma si piaptan in acelasi timp. Dar nu imi iese nicicum. In schimb, ma trezesc greu dupa 5 alarme pe care le opresc treptat, ma spal-imbrac-piaptan in 7 minute si imi beau cafeaua pe drum. Nu e distractiv deloc.

Sunt hater al diminetii. Si scriu postul la ora 2.12 am pentru ca stiu ca maine dimineata nu o sa fiu in stare nici sa leg doua cuvinte intr-un mod cat de cat coerent. Nici nu vreau sa ma gandesc cum ar suna exprimarea frustrarilor mele adanci (pe care o fac acum), dupa a 6a alarma de la ora 8. Si asta nu pentru ca am examen abia de la 6. Dar va trebui sa mai invat pana atunci. Si sa mai lucrez si la referatele pentru puncte in plus/minus. Si la proiectele pentru seminarii. Si un pic la cateva chestionare. Dar e ok, băăăă, e foarte de partea mea timpul.

 

P.S.  Bine ca macar am o piesa noua pe care s-o tooot ascult🙂

Leave a Reply

