4 Comments

Pinterested?

Eu nu. Urât, da, refuz cu vehemență unul din marile trenduri ale momentului, care generează valuri și vălurețe și văluroaie de reacții și clickuri. Boo-fuckin-hoo.

Am citit un articol foarte fain scris despre ceea ce face Pinterest pe la începutul lui martie și am refuzat să îmi dau cu părerea atunci public pentru că eram curioasă cât de mult spațiu vor ocupa Pinterest-related stuff la mine în News Feed. Articolul se numește „The depths we will go to not to read” și mi se pare cât se poate de inspirat titlul ăsta. Motivul? Cât de simplu poate să fie să exprimi ceea ce simți (mă rog, cred că e exagerat cuvântul) într-un moment dat printr-o poză? Sau să pinuiești (nu știu dacă ăsta e slang-ul utilizatorilor) poze cu o cameră aranjată mișto, pe care bine-nțeles că o vrei, și cu încă o cameră care arată mișto și încă niște rochii sau niște ceasuri sau niște mâncare, pe care bine-nțeles că le vrei și la care e posibil să ajungi la un moment dat dacă e să muncești suficient de mult pentru ele.

Pinterest is not Pinteresting. It’s not Pinjoyable or Pintillating, and honestly, I have no idea how it’s even Pinpassable as Pintertainment. It’s literally the least amount of information that can be put in front of you and still make you feel like you’re looking at something.

Când eram eu în liceu, mi-am lipit pe dulap o grămadă poze cu oameni care-mi plăceau, cu locuri care îmi plăceau și tot felul de alte mici chestiuțe personale și care, de regulă, mă trimiteau cu gândul spre anumite momente. Sunt cât se poate de convinsă că o poză cu un bebeluș, nefiind al meu, nu o să îmi creeze niciodată o astfel de stare de spirit. Mă rog, unor persoane in o those stuff le smulge un aww sau alte interjecții din aceeași categorie. Ideea dulapului meu a fost translatată în pixeli. Niște clickuri și ai pinuit frumusețe de outfit pe nu-știu-care board, oh we are soooo deep.

Știu, știu, o poză face cât 1000 de cuvinte, dar de data asta, I am so sorry,I think I will pass.

Pinterest is the equivalent of the 8 p.m. sitcom, except instead of Two and a Half Men, we get two and a half rooms of hardwood flooring. It’s just a different delivery system. What do I do when I want to do nothing at all? Look at babies, of course, dressed up like little baby mermaids.

P.S. Da, știu, sunt o inconsecventă și jumătate, acuma degeaba mai promit că nu mai dispar că nu mă  mai cred nici eu. :)

(Citatele sunt tot din articolul ăsta)

4 comments on “Pinterested?

  1. Mie imi place Pinterest. Nu atat pentru ca vreau camera aranjata misto sau mai stiu eu ce, cat pentru idei. Boyfriend a primit deja o lista de proiecte pe care le executa cu (mai mult sau mai putina) placere spre fericirea mea. Asa am ajuns sa am dulapioare pentru vederi in forma de casuta de pasari cu cost minim. Asa o sa am un raft circular pentru carti. And so on and so forth. Nu ma uit neaparat dupa chestii care se pot cumpara, cat dupa idei de ce as (mai) putea face. Pentru ca sunt artistic disabled si altii sunt mai destepti ca mine :) Nah, nu zic ca e musai ca eu sa am dreptate, dar pana la urma mi se pare un loc mai inteligent decat FBul in ultima vreme :))

    • Bine-nțeles că uneori e mai plăcut pentru creier să vezi niște poze decât să citești aberațiile (cât se poate de profunde, hah) unor oameni de genul cărora toți avem în friends list, dar de acolo până la a crea o rețea de socializare bazată pe niciun cuvânt mi se pare mult. Tu ești un caz fericit, zic eu :), adică e mișto modul de a te insipra. În rest, socializezi pe Pinterest?

  2. Niope. Dar nu cred ca asta e scopul. Si daca e, inseamna ca l-am ratat complet :))

  3. Apparently it is :))
    “First of all what is Pinterest? It’s a social networking and social publishing site based on photos. Something like Tumblr meets Flickr. ” (http://www.dailyblogtips.com/what-is-pinterest/)
    Siii, goal-ul lor este „to connect everyone in the world through the ‘things’ they find interesting” (http://pinterest.com/about/)

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

