3 Comments

5 îmbunătățiri pentru blog :)

Am primit o leapșă de la Cristina, care mi-a dat de gândit. 5 îmbunătățiri pentru blogul meu. Al meu? Al meu cel cu 30 de posturi? Auăleu, bine că trebuie să scriu doar 5, că altfel umpleam pagini întregi cu gânduri pe care le am legate de asta.

Deci să vedem…

1. Îmi trebuie constanță! În general mie îmi lipsește și deși îmi propun o anumită ritmicitate și constanță în a scrie pe blog, îmi dau seama că am de lucru la partea asta. Mult.

2. Mi-ar plăcea să îmi iau un domeniu și vreau să o fac la un moment dat. Încă sunt prea copiluț în blogging și văd asta ca pe o scuză. Probabil că o să mă certe Alex în continuare și-o să mă bată la cap până voi avea și eu căsuța mea online.

3. Vreau să fiu mai implicată în blog. Să fac lucruri cu el (și nu mă refer la bani aici), ci pur și simplu la a-l simți ca fiind util și eu utilă odată cu el. Cred că se leagă și de o oarecare timidate, dar lucrez la asta.

4. Vreau să am un „thing”. Greu de definit treaba asta, îmi imaginez. O temă a mea. Un leitmotiv if you will. Problema cea mai mare e că nu cred că l-am găsit încă pe al meu, dar promit să fac săpături. Și o să-l am.

5. Vreau neapărat să particip la evenimentele din domeniul ăsta. Mă refer aici la evenimente de online, la conferințe. Anul ăsta am participat la puține, primul fiind PRbeta, și vreau să fiu acolo la mai multe!

Ar mai fi destule. Și vreau să le văd. În caz că nu le văd eu, cineva va trebui să-mi pună niște ochelari sau să mi le urle la ureche! Oricum, îi mulțumesc frumos Cristinei că m-a pus să casc ochii!

Leapșa merge mai departe către Alisa, Alex și Dan.

3 comments on “5 îmbunătățiri pentru blog :)

  1. Participind la evenimente,vei ajunge sa iti insusesti un leitmotiv si sa iti alegi o tema pe cinste,si de aici o sa rezulte o constanta si o implicare pe masura ;)

  2. Planul e bun. Acum să-l și pui în aplicare, că potențial de Foarte Bine ai. :)

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

